12 کنفرانس حضوری بازاریابی دیجیتال که نباید از دست داده شوند
به هر حال اگر در حال ارائه مطلب باشم یا فقط شرکتکننده باشم، همیشه از شبکهسازی و آموزش در کنفرانسهای برتر بازاریابی دیجیتال لذت میبرم. صنعت ما بسیار فعال است و احتمالاً بیشتر از صنایع دیگر آنلاین وبلاگ مینویسیم، در چتهای توییتری شرکت میکنیم، در گروههای گوگل هنگاوت شرکت میکنیم و به طور کلی بیشتر از دیگران آنلاین با یکدیگر در تعامل هستیم، اما هنوز هم چیز بهتر از دیدار حضوری در کنفرانسهای بازاریابی دیجیتال وجود ندارد.
با برنامهریزی فرصتهای توسعه حرفهای خود برای سال ۲۰۱۶، به این کنفرانسهایی که از تجربهام یاد گرفتهام واقعاً برتر هستند، آشنا شوید:
بروزرسانی: بله، میدانم که عنوان و تصویر سرآیند میگوید “12” کنفرانس است – و در واقع ۱۳ کنفرانس فهرست شده است – اما هیچ پست وبلاگی در مورد کنفرانسهای بازاریابی دیجیتال که نباید از دست داده شوند کامل نخواهد بود مگر اینکه کنفرانس “تماس به اقدام” (Call to Action) که جزئیات آن به تازگی اعلام شده است، مورد ذکر قرار گیرد. بنابراین، ما این پست را بهروز کردهایم.
کنفرانس تماس به اقدام (CTA)
پس از مهمانیهای پساکنفرانسی و هدایای تبلیغاتی همیشه با شکوه با Unbounce هستند. دوست من، Oli Gardner و دیگر بزرگان، استراتژیهای برتر را در بزرگترین تئاتر غرب کانادا به بیش از ۱۰۰۰ شرکتکننده ارائه خواهند داد. آنها کارگاههای عملی رایگان را برای گسترش توانمندی بازاریابی شما ارائه خواهند داد و من عاشق این هستم که این کنفرانس یک مسیر تک دارد. ۱۹ تا ۲۱ ژوئن زمانی است که بریتیش کلمبیا زیباترین حالت خود را دارد، بنابراین واقعاً نخواهید خواست این را از دست بدهید.
کلیکزد، SES و Search Engine Watch Connect
سری SES (استراتژیهای موتور جستجو) یک سری است که سالها در آن شرکت کردهام و به یک منبع برتر بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. اکنون با رویدادهای SES، ClickZ و Search Engine Watch Connect هرکدام به مخاطبین مختلف خود پاسخگو هستند و سراسر جهان را شامل میشوند، شما انتخاب دارید بین کارگاههای یک روزه فشرده، سخنرانیهای الهامبخش از سخنرانان معروف مانند Avinash Kaushik از گوگل و Randi Zuckerberg، و جلسات عمیق با عملگران مجرب.
جهان بازاریابی محتوا
بدون شک، بازاریابی دیجیتال به یک رویداد به خصوص برای بازاریابی محتوا نیاز داشت، رشد و تکتیکی که در گذشته دو سال به طور مطلق افزایش یافته است. جهان بازاریابی محتوا به طریق بزرگی ارائه میدهد، با بازاریابان برند بیش از ۸۰ جلسه در مورد استراتژی محتوا، یکپارچگی، اندازهگیری و موارد دیگر. این رویداد در تاریخ ۶ تا ۹ سپتامبر در کلیولند، اوهایو برگزار خواهد شد.
کنفرانس تبدیل و کنفرانس بازاریابی محتوا
رویدادهای همکار کنفرانس تبدیل توسط SiteTuners و کنفرانس بازاریابی محتوا توسط WriterAccess در همان مکان لاس وگاس در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مه برگزار خواهد شد، که گزینهای فوقالعاده برای آژانسها و برندها با اهداف مختلف PD است. کنفرانس تبدیل آموزشهای طراحی، بهینهسازی و آنالیز با کیفیت بالا خود را در اکتبر به لندن و در نوامبر به برلین میآورد.
Dreamforce توسط Salesforce.com
Salesforce هیچ وقت چیز کوچک یا ناقصی انجام نمیدهد. Dreamforce به مکانی برای دیدن و دیده شدن در دنیای دیجیتال تبدیل شده است؛ این یک محل پر از سخنرانیهای الهامبخش از رهبران افکار، اعلامیههای محصولات اصلی Salesforce و بحثهای صمیمانه و آتشفشان در مورد مسائلی مانند رهبری زنان است. این یک کنفرانس برای کسب و کارهای همه اندازه است، اما برای کسانی که قلب شجاعت را دارند نیست – با بیش از ۱۵۰۰ جلسه در این کنفرانس هفتهای پرانرژی (۱۵ تا ۱۸ سپتامبر در سان فرانسیسکو) شما باید با یک برنامه به آن بپردازید. قبل از وقوع، تصمیم بگیرید که چه کارهایی را در حضور رهبران مثل Travis Kalanick، Marc Benioff و Satya Nadella میخواهید انجام دهید.
HeroConf
رویدادهای HeroConf ۲۰۱۶ در فیلادلفیا (۲۵ تا ۲۷ آوریل) و لندن (۲۴ تا ۲۶ اکتبر) کنفرانسهای PPC برای بازاریابان جستجوی جدی هستند. عمق دانش و تجربه هم سخنرانان و هم شرکتکنندگانی که به این رویداد میآورند، باورنکردنی است، اما من همچنین از بخش محیط این رویداد خوشم میآید. رویدادهای HeroConf معمولاً حدود ۳۰۰ شرکتکننده با ۴ سخنرانی اصلی و ۴۰ جلسه کارگاهی است، بنابراین یکی از کوچکترین، صمیمیترین و دستبهدستترین کنفرانسها است. این رویداد توسط Hanapin Marketing برگزار میشود، همان تیم باهوش مسئول PPCHero است، بنابراین شما میدانید که کیفیت محتوا به رده بالاتر خواهد بود.
INBOUND ۲۰۱۶
تاریخهای کنفرانس INBOUND دیربازاریابی HubSpot برای پایان سال ۲۰۱۶ قبلاً اعلام شده است و من آن را برای دیدن جهان نخواهم گذاشت! همموسسان HubSpot
بله، متن را ترجمه کردم. اینجا ترجمه متن است:
Inc. GrowCo
رویداد سه روزه Inc. برای رهبران تجاری و کارآفرینان سخنرانان فوقالعاده جذابی را جذب میکند؛ در لاینآپ امسال، جسیکا آلبا، جو گبیا، دیموند جان و مارکوس لمونیس همگی برنامهریزی شدهاند تا دیدگاه و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. در واقع، شما بسیاری از سخنرانان را از صفحات مجله Inc. خواهید شناخت، زیرا بسیاری از کارکنان و نویسندگان ستون در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مه در لاس وگاس حضور خواهند داشت. اگر به استراتژیهای اثبات شده برای کمک به رشد و پیشرفت کسب و کار خود امسال نیاز دارید، Inc. GrowCo جایی است که باید باشید.
قمة Marketo Nation: بازاریاب فردا
کنفرانسهای Marketo همیشه جالب هستند – آنها از رویدادهای کوچک و صمیمانه محلی به یک قمة کامل با مدت سه روز در MGM در لاس وگاس گسترش یافتهاند. اگر موفق به حضور در تاریخ ۹ تا ۱۲ مه شوید، انتظار دارید که شبکهسازی فراوان، محتوای عمیق بازاریابی دیجیتال و بسیاری از فلش را تجربه کنید.
MozCon
MozCon که امسال از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ سپتامبر در سیاتل برگزار خواهد شد، منحصر به فرد است زیرا آنها سخنرانان خود را دستانتخاب میکنند. به جای درخواستهای سخنرانی، آنها به دنبال صاحبان عملکرد برتر، صعود کنندگان و حتی چند نفر از جامعه آنلاین خود هستند. علاوه بر این جلسات با کیفیت، فرصت فراوانی برای ملاقات با افراد جدید و شبکهسازی وجود دارد، هم در رویدادهای سازمان یافته مانند MozCrawl و MozCon Ignite و هم در زمانهای استراحت و وعدههای غذایی. مطمئن باشید که جادوگر Moz، رند فیشکین، جنیفر سابل لوپز و دکتر پیت مارکتینگ نیز حضور دارند.
PubCon
PubCon یک سری رویداد فوقالعاده است که در سال ۲۰۰۰ آغاز شد. سخنرانان اصلی از جمله مت کاتس، مالکوم گلدول، تونی هشیه و ساتیا نادلا جذابیت زیادی دارند، اما بیشتر شرکتکنندگان پیشین موافقند که به PubCon برای شبکهسازی فوقالعاده میروند. برنامهریزی شود که یک هفته در لاس وگاس در پاییز برای این تجربه چهار روزه (۱۰ تا ۱۳ اکتبر) انجام دهید و آماده باشید – سال گذشته نه تنها نه راه برای انتخاب وجود داشت!
SearchLove
من دوست دارم که این کنفرانس تکسرشت باشد، تا هیچ یک از سخنرانان را از دست ندهید. آماده شوید که از بینشهای رهبران صنعت مانند ویل کریچلو و ویل رینولدز شگفتزده شوید. این کنفرانس در یک محیط شبکهسازی صمیمیتر و در مکان بسیار خوب – سالن همایشهای زیبای دانشگاه پزشکی هاروارد – برگزار میشود. SearchLove شرکت Distilled در تاریخ ۳ تا ۴ مه در شهر من، بوستون، برگزار میشود.
SEJ Summit
Search Engine Journal (SEJ) به تازگی دوره دوم کنفرانسهای بازاریابی دیجیتال خود را در سراسر آمریکا در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد. من دوست دارم که محتوای آنها واقعاً برای بازاریاب حرفهای جستجو منطبق باشد. کنفرانس آوریل ۱۳ – آنچه آنها “روز سخنرانیها” مینامند – در شهر سانتا مونیکا، کالیفرنیا برگزار خواهد شد. از آنجایی که هر رویداد محدود به ۲۰۰ شرکتکننده است، بهتر است به زودی بلیط ارلی برای حضور در آن را تهیه کنید.
SMX East، West، Advanced و Social Pro
یکی از محبوبترین سری کنفرانسها برای من، سری SMX سایت MarketingLand است که از زمان تأسیس کسبوکار خود در سال ۲۰۰۷ وجود داشته است. در آن مدت، دیدم که آن به یک سری بسیار اطلاعاتی تبدیل شده است که با SMX West در مارچ در ولیآباد آغاز شده و به پاریس، لندن و مونیخ در بهار و تابستان اوایل سال سفر میکند. دو مورد محبوب من در این سری کنفرانسها SMX Advanced در سیاتل در تابستان و SMX East در نیویورک در پاییز (و نه فقط به خاطر نزدیک بودن به بوستون) هستند. آنها همچنین یک رویداد ویژه بازاریابی رسانههای اجتماعی به نام Social Pro اضافه کردهاند که در تاریخ ۲۰ تا ۲۱ ژوئن در مرکز کنوانسیون Bell Harbor در سیاتل برگزار خواهد شد.
Social Media Marketing World
Social Media Marketing World توسط Social Media Examiner یک کنفرانس بزرگ و فوقالعاده است (با ۳۰۰۰ شرکتکننده در سال گذشته) که در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ آوریل در سن دیگو برگزار میشود. اسامی بزرگ در این کنفرانس اجتماعی اصلی که توسط یکی از بهترین منابع رسانههای اجتماعی جهان ایجاد شده است، صحبت میکنند – فکر کنید به نامهای گای کاواساکی، ماری اسمیت، کریس بروگان، جی بایر، آن هاندلی، مایکل استلزنر و …
دیدگاهتان را بنویسید